Termene și condiții

Mențiuni în legătură cu preluarea echipamentului în service

În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 clientul este de acord cu următoarele:

  • Electronicele pot avea VICII ASCUNSE, fără manifestare vizibilă, dar se pot agrava în timpul diagnozei sau pot duce la defectarea aparatului. Corado Computers NU ESTE RESPONSABIL PENTRU VICII ASCUNSE.
  • Orice laptop este compus din carcasă, placa de bază, display, tastatură, touchpad, hdd/ssd, memorie RÂM etc., este posibil că după reparația plăcii de bază să mai avem și alte componente defecte pe care le descoperim numai după ce laptopul pornește și putem continua testarea.
  • Corado Computers nu își asumă responsabilitatea pentru laptop-urile care prezintă defecte majore ale carcasei cu joc de balamale, elemente de carcasă spartă sau cu bucăți lipsă ce nu pot fi reparate și clientul refuză înlocuirea acestora. Menționăm că prin procedura de dezasamblare a unui astfel de echipament există riscul deteriorării mai accentuate, ducând astfel la imposibilitatea de a mai putea fi asamblat corect.
  • DIAGNOSTICAREA este GRATUITĂ doar dacă LAPTOPUL SE REPARĂ LA NOI. În cazul în care nu se dorește reparația după ce diagnosticarea a fost efectuată, aceasta este contra cost.
  • În cazul telefoanelor și tabletelor, în procesul de verificare, conform cerințelor producătorilor, se poate efectua actualizarea versiunii de soft. În cazul în care se realizează actualizarea versiunii de soft, agenda telefonică și/sau alte setări se vor pierde. Vă recomandăm să vă efectuați copii de siguranță de pe agenda telefonice, fotografii, setări și/sau aplicații personale.
  • Corado Computers nu este responsabil pentru lipsa anumitor componente care nu sunt vizibile și a căror existență nu poate fi verificată la prealuarea unui echipament în service (Ex: HDD, SSD, Memorie RÂM, Modul Wi-Fi etc.) În cazul în care tehnicianul constată lipsa oricăror componente clientul vă fi informat în cel mai scurt timp posibil.
  • Corado Computers nu este responsabil pentru datele clientului aflate pe SSD, HDD sau orice altă memorie internă. Vă recomandăm să vă delogati de pe aplicațiile personale (social media, e-mail, instant messenger) și să dezactivați parolele ce restrictioneaza accesul la produs. Odată ajuns în service, produsul vă fi accesat de către un tehnician care îl vă testa cu scopul de a identifica și remedia defectul reclamat. Datele dvs personale de pe dispozitiv sunt confidențiale și nu vor fi procesate/copiate.
  • Clientul declară că este de acord că Corado Computers să efectueze o constatare a defectului și a naturii acesteia, constatarea fiindu-i opozabilă. Clientul este de acord ca unitatea să presteze servicii de diagnosticare, reparație (hardware sau software) și asistență tehnică pentru produsul predat. Prin predarea produsului clientul declară că nu dorește să participe la diagnosticarea și reparația acestuia în unitatea de service.
  • Produsul care este trimis în service și nu este ridicat/revendicat de către client în termen de maxim 6 luni de la data la care a fost notificat de Corado Computers pentru a-l prelua, se consideră abandonat, iar Corado Computers are dreptul să dispună cu privire la acesta după cum consideră de cuviință.
  • Prin prezentul acord în vederea intrării în service de către compania Corado Computers, clientul declară pe propria răspundere că toate datele completate corespund cu realitatea și sunt conforme cu defectele constatate.

Mențiuni în legătură cu ieșirea echipamentului în service

Garanția se acordă conform prevederilor ORDONANȚEI NR. 21/1992, modificată prin LEGEA 11/1994 și HOTĂRÂREA GUVERNULUI NR. 394/1995.

Corado Service garantează utilizatorului acestui produs că, în cazul defectării, în condiții normale de utilizare, pe perioada garanției, produsul va fi reparat gratuit la sediul firmei. Garanția se acordă exclusiv pt reparațiile efectuate. Următoarele situații duc la pierderea garanției:

  • intervenții asupra produsului, executate de persoane neautorizate
  • deteriorări mecanice, plastice, termice ale produsului, datorate neglijenței în utilizare
  • utilizarea produsului în condiții neadecvate (ex. Tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistenta sau greșită, conectare la PC fară împământare, acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, produsul prezintă urme de contact cu lichid sau alte substanțe etc.)
  • utilizarea produsului în aplicații ce necesită performanțe și calități, altele decât cele oferite de clasa și scopul pentru care acest produs este destinat sau în afara specificațiilor sale tehnice
  • nerespectarea instrucțiunilor de utilizare sau instalare prevăzute în manualul produsului
  • utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decât cele produse, aprobate sau recomandate de către producător
  • schimbarea stării originale a produsului prin intervenții neautorizate
  • lipsa etichetelor sau sigiliile produsului lipsesc sau sunt deteriorate
  • deteriorări ale mecanismului produselor în urma unei manipulări necorespunzătoare (produse lovite sau sparte,crăpate, chip-uri arse, circuite exfoliate sau oxidate; memorii cu pini lipsă
  • monitoare sau display LCD/TFT cu un număr maxim de 3 pixeli albi, 3 pixeli negri sau un total de 7 subpixeli nefuncționali sunt considerate în parametrii normali de funcționare, obiectul garanției făcând doar produsele ce depășesc aceste valori
  • defecțiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garanție
  • produsele consumabile, programele și licențele software care nu pot fi reutilizate și astfel nu beneficiază de garanție
  • elementele de carcasă sparte, lovite (vă rugăm să faceți toate verificările necesare la ridicarea laptopului, orice problemă semnalată după ridicarea laptop-ului nu se vă lua în considerare)
  • documentele de garanție nu sunt prezentate, au fost deteriorate / modificate sau murdare
  • modificări de configurare și utilizare incorectă sau nelicențiată a produselor software

În toate aceste cazuri, reparația se vă face contra cost.

Clientul certifică faptul că nu va avea reclamații/pretenții ulterioare de orice fel asupra stării în care a fost lăsat aparatul spre a fi reparat sau pentru a fi constatate defectele, având în vedere că o constatare completă în momentul prezentării aparatului nu este posibilă. În acest sens, Corado Computers nu își asumă nicio responsabilitate pentru defectele ascunse ale aparatului care nu sunt prezentate în mod intenționat sau neintenționat de către client.